Nu avem nevoie de ekaterinburzhenka a spus cum turiștii evacuate după cutremurul din

Potrivit fata, după orgie de elemente au petrecut toată noaptea pe stradă în apropierea hotelului distruse.

După tremuraturi hotel a fost distrus parțial.

O dată în condiții de siguranță, ea a scris un post emoțional pe pagina mea de Facebook. Aceste cuvinte - un avertisment pentru oricine care ar putea fi într-o situație similară. Noi le publică neschimbate.

„Nu avem nici o informație oficială de pe insulă, dar judecând după faptul că ne-au spus de reprezentanții companiei noastre pe Kos, turistii nu experimentează inconveniente care pot apărea ca urmare a cutremurului. Există unele distrugeri, dar acest lucru nu afectează în vreun fel turiștilor, nici un inconvenient nici ei nu experimentează termeni de zi cu zi, „- acest citat am luat cu RIA“ Novosti“. Se spune că, aparține reprezentantului operatorului turistic „Biblio Globus“.

Cutremurul ne-a luat prin surprindere. Mulți dintre noi știu că tremurul sunt posibile în Grecia, dar am vorbit în repetate rânduri despre „șocurile atât de slabe încât acestea aproape anunțuri nimeni.“ Prin urmare, acțiunea în timpul cutremurelor ne-am amintit în momentul în care zidul sa prăbușit din tavan au fost în scădere cu pietre, târât pat la balcon, un huruit teribil nu a dat în mod normal, se audă, iar hotelul se scuturare a mers ca o jucărie. Amintiți-vă că aveți nevoie pentru a găsi adăpost, iar în intervalele dintre impulsurile alerga afară din clădire. Așa au făcut. Dar aceasta este noaptea teribilă este de peste.

Până în dimineața oamenii stând pe stradă în apropierea hotelului.

Până în dimineața am fost așezat pe trotuar în fața hotelului, frica de replici (replici) 4-5 și după fiecare împinge înainte tsunami. Și tot în noaptea aceea am nazvanivali peste tot unde au putut. comunicare locală nu au de lucru, personalul hotelului a afirmat „așteptând dimineața“, iar prima persoană putem contacta după aproximativ o oră după cutremur, a devenit un angajat al Ambasadei Române în Grecia.

Trebuie să spun că, până în zori am fost capabili de a apela la două importante pentru noi numere: 112 și reprezentare „Biblio Globus“. Numărul de urgență ne-au spus că trebuie să stea în continuare și să aștepte pentru că, nu se știe nimic. Un „Biblio Globus“, ne-a spus tot ce ne 7:00 stând pe trotuar cu noaptea, nu avem hrană (la acel moment nu era, atunci personalul ne-au pregătit micul dejun), noi nu știm ce ar trebui să facem, noi încă se agită atunci când vom lua departe de acest loc periculos?

Clădirea nu a putut rezista la cutremure.

Un reprezentant al hotelului a venit la noi în jurul valorii de 10 am. Ni sa spus că au fost în căutarea unui hotel nou, dar nu este doar aici, pe insulă și este, de asemenea, în imediata apropiere a mării. Și acum cel mai important lucru: reprezentanților operatorului de turism ne-am rugat să ia casa noastră. Și pentru toți oamenii din toate țările să facă un tur operatorilor de a emite o cerere. Printre turistii au avut copii, fată gravidă, și oameni doar speriat. Și am continuat să se agită. „Este replici, scuturarea va fi mai mult de 48 de ore. De urgență nu a fost anunțat în mod oficial, nu te va trimite acasă.“ Bine, „Biblio Globus“, a existat o conversie de masă, ne-ai spus că au distrus doar un singur hotel - al nostru. Dar aceasta este ceea ce doresc turiștii să plece acasă. Tocmai ne-am mutat tur, vizitarea obiectivelor turistice în jurul insulei a doua zi.

Aproximativ 2 în după-amiaza am fost duși la un alt hotel. Aici tremor a fost simțit mai puțin. 5 din 7 vizitatori au decis să plece mai devreme. Ni sa spus că nimic nu ar compensa ajuta chiar a găsi bilete (și de scriere pe Internet, care pot contribui, dar pur și simplu nu vreau!), Nu a returnat banii pentru tur (și smochine cu ea, bine). Biletele cumpărate cu mare dificultate - curse charter nu au fost în aceste zile în România, toate biletele nu au fost disponibile (probabil vândut). Cele trei dintre noi au decis pentru a acoperi ruta Kos - Atena - Rodos - Bucuresti. Și încă două Rumyniyan prin Atena și Istanbul la St. Petersburg. Constat că în hotel, înainte de a pleca spre aeroport și în aeroport, am experimentat 2 mai multă forță de tracțiune mai mult de 4 și 5 puncte.

Zona hotelului a fost distrus de deșeuri sălbatice.

Mi-e teamă că stresul încă nu va lăsa să fiu exprimat în mod clar cum aș dori. Nu stoarce:

1. Operatorul de turism a declarat că inconvenient nu a fost livrat. Am petrecut pe trotuar, iar apoi pe gazon timp de 12 ore. Hotelul nostru este grav avariat, suntem îngroziți și sub solntsepokom (clădirea nu a putut fi abordată, umbra tufelor nu a fost suficient).

2. Ambasada și Rosturizm raportează că nici unul dintre turistii romani a fost rănit. Cel mai probabil, acesta este cazul. Dar, la un moment în care este scris pe Internet, nimeni nu a verificat că nu sunt numărate, nu întrebați cum facem. Și ambasada a aflat despre dezastru pe noi.

3. Rosturizm recomandă turiștilor să urmeze recomandările autorităților locale. Noi nu am văzut reprezentanții lor, nu o dată în tot timpul de urgență. Și apoi, de asemenea, nu am văzut. Și nu am auzit că au avut cel puțin ceva pentru a efectua. Și personalul hotelului nu au știut nimic și a spus că un astfel de cutremur puternic nu poate aminti.

Insula va fi încă o lungă perioadă de timp pentru a recupera.

4. Scrie că turiștii nu au fost rugați să le ia ( „Biblio Globus“) Rosturizm contrariul, rapoarte de cereri masive pentru a elimina din stațiune. Foarte elocvent a fost situația de la aeroport - mulțimea de turiști din diferite țări încearcă să decoleze de pe insulă, în clădirea aeroportului imens cozi. Discuție constantă în hotel în diferite limbi despre dacă a fost posibil să cumpere bilete, și dacă data de plecare al schimbării tur-operatorilor. Când am întrebat mulțimea de germani ghid pentru a le lua înainte.

5. Este raportat că turiștii au calmat și continuă să se odihnească. Da, stors nervos nou tremur de bere și vin. La celălalt să dețină pe stradă din cauza Socurile coasta noastră și turiștii au avut a doua noapte. Unii intrat în câmp, și a dormit acolo sau pe plajă, în cazul în care nu a existat nici un pericol de a obține ceva pe cap. Dar nu toată lumea are posibilitatea de a cumpăra bilete pentru 50-60 de mii pentru două. Și în România, biletele nu au fost.

6. Sper sincer că tremurul au diminuat, turistii care sosesc nou nu va experimenta ceva de genul că insula reveni în curând. Dar eu nu pot înțelege comportamentul oricare dintre departamente, pe care am numit. Nu vreau să ajung la concluzia ca nu suntem dorit. Dar în timp ce am citit cum Israel și cetățenii turci pentru a lua acasă, în timp ce văzută ca turiștii germani până la 5 ori pe zi, zbura spre Germania, suntem în mod constant se pune întrebarea „în cazul în care ne ajută.“